Zzzleepy

OMG, vad jag har sovit mycket idag. Jag lyckades somna under både engelskan, och no:n, för att inte nämna alla raster jag nästan svimmade under. Jag har inte fått något gjort D:

Allt är på grund av helgen som varit, men den var så epic att allt är värt det. Jag, Chili och fyra andra for iväg till Piteå för att se Alice i underlandet (i 3D!). Jag råkade hoppa till så högt en gång att glasögonen for av ;___; Jag klarar inte av 3D filmer eller skräckfilmer.
Det enda som händer när jag ser filmer i 3D är att jag slår ut med händerna så att jag råkar tappa glasögonen i förbifarten. Så att det bara hände en gång var ganska bra ändå :D
Däremot... när jag ser skräckisar så händer tre saker;

1. Jag skriker, ashögt.

2. Jag blundar så jag inte ser vad som händer i filmen.

3. För att försäkra mig om att jag inte kommer slå upp ögonen så vänder jag på huvudet.

Allt det händer samtidigt, så jag skriker i örat på den stackaren som sitter bredvid mig. Not good.

Efter det skulle vi ta bussen hem, och det var nästan ett större äventyr än själva filmen. Vi blev först tvugna att vänta i en timme på en resturang innan bussen skulle komma. När vi kom till stan blev vi tvugna att ta en till buss, men den gick inte hela vägen hem så vi fick släpa oss hem i kylan. Bussresan var dock awsome, eftersom att jag satt längst fram på övervåningen, det var askalas 8D

Sedan då vi kom till mig ville jag och Bella dricka kaffe, men det ville inte Chili. Därför släpade vi ned henne till nedervåningen och brottades för att få henne att dricka kaffet, som vi då skulle hälla in. Det var ett under att inte mina byxor sprack, men Chilis lungor kommer nog inte bli återställda eftersom jag låg på dem D':

Men åter till varför jag var så trött idag. Det var nämligen så att efter vi kommit hem och tvingat Chili dricka kaffe så bestämde vi oss för att se på... New moon *skäms*
När den var över så hade klockan plötsligt blivit 6 på morgonen, och då orkade vi inte gå upp och lägga oss.
Det var störtskönt att sova nere i fåtöljen, man kunde se på TV tills man somnade, och om man vaknade kunde man fortsätta se på TV tills man somnade om. Det resulterade olyckligtvis till att jag sov i ungefär fyra timmar D:

But still, it was worth it.


Kommentarer
Postat av: Chili

Jag är stark! 8D

2010-03-22 @ 22:20:57
URL: http://paperchili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0