Skräckfilmsinferno!

Igår så tvingade Elin och de andra tjejerna i min klass mig att se på olika skräckfilms trailers, det var hemskt D: Men efter det blev alla jättepeppade och bestämde sig för att se en skräckfilm senare på kvällen, och jag hängde på.

Vi såg trailerna till filmerna Grudge(alla tre filmer), Silent hill och One missed call. De två första filmerna jag nämnde var filmer jag lovat mig själv att inte se, och jag sliter hårt för att hålla det löftet. Jag höll på att skita ned mig genom att bara se trailern till dem. CREEPY.

Klockan halv sju så satte vi oss ned i Elins soffa för att se på en film som hette "Sorority row". Den handlade om ett skämt som gått snett, och som ledde till att en flicka dog. Flickorna som utfört skämtet bestämmer sig för att dumpa liket i en brunn istället för att gå till polisen. En dag får de ett mms, och i det finns en bild på mordvapnet som de också släppt ned i brunnen.
Det var en sådan film som det händer plötsliga saker i, så man vet aldrig när något kommer att hända. Ibland hände så äckliga saker att det tog ett tag för en att reagera, och shocken blev tvungen att släppa innan man kunde skrika, och det gjorde man. Ofta, riktigt ofta ;___; En gång fick jag världens sendrag eftersom jag spände mig så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0