Städningsdags

Random fact of the day: Jag har börjat äta massor av mandariner. Ungefär fem om dagen nästan, jag har en känsla av att det inte är så bra xD

Igår vaknade jag klockan 6... av alla tider på dygnet. Varför vet jag inte, trodde väl att jag hade saker att göra.
Det började med att jag grävde fram en kjol jag inte använt på år och dar, och pysslade med den i en halvtimme. Då hade jag plötsligt inte lika mycket tid på mig längre

Efter skolan drog jag iväg mig till stan för att införskaffa trådar till det jag virkar i slöjden. Det slutade ändå med att jag mest köpte konstnärsmaterial på Jala färg och tapet istället D8 Jag är besatt eller någonting ;__;

För er som inte ser vad det är så är det en modelldocka, en palettbehållare, en dosa för färger, gul färg och ett skissblock från Winsor & Newton.

Jag hoppas att jag klarar mig ett tag nu xD

 

Då jag kom hem märkte jag att mitt skrivbord inte är världens mest städade, och då jag till råga på allt kunde skymta damm överallt var det droppen som fick bägaren att rinna över.

Jag rensade bordet från allt som fanns där, och då menar jag verkligen allt. Det tog säkert en kvart att få ner allt eftersom det fanns så mycket.

 

Här är bilder på min städning, men jag varnar er, vissa kanske inte är så fräscha.

 

 

Bord innan.

Bord efter.

Notice the difference 8D ?

 

Sen har jag också bilder från mina försök att torka bort allt damm. Disturbing...

 

Försök 1:

 

Försök 2:

Kolla runt trasan, bordet blev plötsligt mycket ljusare.

 

försök 3:

 

Det känns som att jag borde göra det här oftare...


Kommentarer
Postat av: Chili

ZOMG Du har samma random fact på det förra inlägget! gasps

2010-04-22 @ 22:32:03
URL: http://paperchili.blogg.se/
Postat av: Monkii

det var inte lite ._. hummm.. fick mig att börja fundera när jag sist städa å damma rummet..



oj.. det kanske är dags snart igen.. o.o

2010-05-02 @ 18:44:29
URL: http://thatmonkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0