Testing, CoLoRs, 1 2 3




För någon dag sedan köpte jag nya färger och penslar. De var så bra och fina att jag bara låtit dem stå på mitt skrivbord i all sin prakt. Det var någon sorts tillfredställelse att se på dem.
Idag tog jag dock mig i kragen. Helt utan förvarning gick jag in i mitt rum, slog på en skiva med Plastic tree och satte mig ned för att få något målat.
Det blev ganska bra bilder, men när jag nästan var klar gjorde jag alltid något fel som förstörde hela bilden. Man får vara försiktig med vart man målar XD

I slutändan målade jag på saker jag inte borde, eftersom jag fick slut på idéer.

 

 

Kort, kort inlägg D8 Men jag kunde inte skriva om dagens händelser eftersom jag inte fått några bilder från det än. Vad jag gjort är en hemlighet tills vidare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0