Stressigt, stressigt

Random fact of the day: Jag är besatt av mandariner och kan äta ungefär fem stycken per dag. Jag har en känsla av att det inte är vidare positivt.

Idag hade jag utvecklingssamtal O_o
Jag förväntade mig att det skulle gå jättedåligt, eftersom jag är så omotiverad i skolan nu. När jag fick reda på att jag fått MVG på en uppsatts jag lämnat in blev jag ärligt talat förvånad xD
Jag tyckte nämligen att uppgiften var pest, och kunde inte vänta på att det hela skulle gå över.

Faktumet att vi har nationella i matte på fredag lugnar mig inte något alls. Jag vet att om inte jag får mvg på det så kommer jag inte få mvg i slutbetyget. Jag tycker att man inte borde sätta betyg sådär bara på proven, men alla lärare bedömmer väl olika.

Jag lever ett stressigt liv just nu. Nationella prov i matte på fredag, biologiprov på tisdag och engelska inlämning som ska läsas upp muntligt utan papper imorgon. Plus att jag ska skriva klart kapitel 12 imorgon.
Jag kommer att gå in i väggen vilken sekund som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0