Äventyr på lekplatsen

Random fact of the day: Jag kunde sitta timmar framför MTV och Ztv när jag var mindre, bara för att lyssna på musik. Det slutade med att jag visste allt om de nya låtarna och artisterna. Jag övergav dem inte länge efter att jag såg In flames "Come clarity". I got swept away

Till skillnad från igår så steg jag upp klockan halv åtta, vilket resulterade i att jag inte fick i mig någon frukost. Lite väl olägligt eftersom att jag sedan hade nationella i matte.
Jag har en känsla av att det gick dåligt, men hoppas att jag har fel. Jag har fått höra att om jag inte får mvg så kommer jag inte heller få det i slutbetyg...

Efter nationella så köpte jag mig en chokladkaka för att tröstäta, för att inte nämna godiset som jag införskaffade på badhuset senare på dagen. Men vad gör det när det är fredag och fredagsmyyys ~ ?
Trots det har jag en känsla av att det inte kommer bli så mycket fredagsmys, eftersom att jag ska träna. Jag har sett fram emot det sen jag fått reda på att träningen kommer ledas av en kille som kallas Emma-Jhoan (stavar man det så?). Det är ganska speciellt eftersom jag var på ett av hans träningsläger då jag var liten.
Nu är jag däremot nervös, hoppas jag inte gör bort mig ;A;

Jag hade nog historiens bästa gympapass idag, jag och FC fick gå på promenad. Vi var de enda som gick så vi impulsvalde vägar som vi gick på. Då hittade vi det som såg liknade ett spökhus. Det var helt öde, inte ens en väg var framplogad till dörren.


Vi gick därifrån snabbt, och improviserade oss fram tills vi hittade en lekplats. Jag och FC såg drömmande bort mot den, och utan att behöva säga något så gick vi dit.
Det var tydligen inte så många som var där, för vi fick plumsa genom snön för att nå vårt mål, mina skor blev genast fyllda med snö.




Efter vi sprungit runt på lekplatsen så fick jag syn på en gungbräda och rusade genast dit. Där satt vi ett tag och gungade, lyssnade på musik och försökte sova.

Nu sitter jag här och inväntar att klockan ska bli halv sju så jag kan åka iväg och träna Ju-jutsu

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0