Arrival





Äntligen
har jag lyckats få hem min beställning.
Paketet kom faktiskt väldigt fort, men det problemet var att få ut det ur Ica. Det är där jag måste hämta ut alla mina paket, och för det behöver man sitt ID. Mitt id är i min plånbok, och min plånbok är spårlöst försvunnen.

Först vände jag ut och in på mitt rum, sen fick jag pappa att vända ut och in på mitt rum som jag har hos honom.

Plånboken var fortfarande borta med vinden.

Men sedan... en dag då jag ringde Chili nämnde hon att jag helt enkelt borde ta mitt pass som identifikation. Jag rusade hem och fick gräva i ändlösa timmar efter mitt pass i en garderob. Jag hittade den undangömd i en liten låda, under en svart påse i en hög som massa skjortor försökte skymma.
Det var nästan som äventyr att slåss mot saker som fanns på golvet och mot skjortorna som överföll mig från alla håll. Men jag hittade passet, och nu har jag hämtat ut mina grejer från Icas klor.

Jag har köpt massa saker för att unna mig själv. Jag köper nämligen inte så mycket till mig själv längre, men ändå tycks jag inte ha så mycket pengar D8



Zombie svalor *___*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0