Nästan frisk 8D

Jag gick ut för första gången i veckan idag. Jag var jätterädd att frysa och bli ännu sjukare än innan, så jag tog på mig alla ytterkläder jag kunde hitta(även om jag bara gick runt huset med hundarna). Det enda jag egentligen gjort idag var att spela sims 3 och stirra på My när hon gör massa läxa >8D
Det ska jag däremot göra något åt, mamma har fått för sig att vi ska fara och se Flickan som lekte med elden på bio. Den verkar bra men jag vet inte riktigt om jag vågar se den O___o Måste typ dra om fem minuter, men jag vet att ifall jag inte uppdaterar bloggen nu kommer jag inte göra det när jag kommer hem heller. Om jag inte uppdaterar så kommer Pokés vrede att hemsöka mig D8>

Sen har jag försökt förbättra mina Photoshop skillz, men jag hade jättemycket problem med det D8
Efter typ fem timmar eller något så var den klar, men det ser ut som att han har läderbyxor :''3
(Hans näsa stör mig D8) Han liknar också en sorts björn eller något xD, är det här kanske peddobears rätta jag?


Ofärdig version~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0