IM BACK.

HA, haha... ha. Jag ska till skolan imorgon 8D
Jag är fortfarande sjuk (mer eller mindre än förut) men jag ska testa att gå dit vilket fall som helst. Det är väldigt tur för annars hade mamma tagit mig till vårdcentralen ;__;
Säkert har jag missat jättemycket nu i skolan när jag varit borta, men det löser sig säkert (peppar, peppar, ta i trä).

Idag for jag faktiskt iväg för att vara hjälptränare till knattarna på ju-jutsun, jag såg säkert ut som någon slags zombie. Ungarna var säkert skitskraja xD Våran huvudtränare Agnetha är supersmex och ger oss alltid bakelser efter träningen. Idag fick jag en jättegod limesockerkaka *____*

Sedan har det inte hänt något speciellt, mamma gjorde en jättegod biffstroganoff. Efter det så hyrde jag filmen "She's the man" som faktiskt var bättre än jag väntat mig, även om den är supertjejig och hade bara disneyskådisar med. Jag har typ sett jättemånga filmer nu när jag har varit sjuk, har säkert sett nya Batmanfilmen tre gånger eller något xD + att jag har på mig en Jokertröja på mig då jag skriver det här O_O

Förbered er på att bli grusade imorgon~!

 

// Decemberkid


Kommentarer
Postat av: Chili

sv: HAHAHA JAG TRODDE ATT DET VAR EN RANDOM PERSON SOM KOMMENTERADE XD jag blev typ skraj.



Haha jag måste se den där 8D Jag älskar såna där filmer när de byter plats.

2009-10-11 @ 22:36:30
URL: http://paperchili.blogg.se/
Postat av: Chili

Alltså näe, jag skrev en hel kommentar utan ett enda "~" D:

Shame on me~

2009-10-11 @ 22:37:31
URL: http://paperchili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0