Halloween update

Nämen tjena där 8D

Idag skulle jag sova tills jag svimmade, sen skulle jag börja fundera på vad jag skulle ha för dräkt och så vidare.
Jag vaknade klockan ett, vintertid 8D Sen tog jag ut blixten och gav honom mat. Jag satte mig vid datorn och förberedde mig på en slappardag, men icket. Pappa ringde och sa att om jag ville fara till stan kunde jag åka hem med honom. Så jag slarvade snabbt ihop en inköpslista och kutade iväg till bussen.

Ooh~ Jag köpte sådana där linser som heter blackout! De gör ögat svart... typ. Jag har lurkat ut vad jag ska vara på Halloween, men kommit fram till att jag ska gå som något annat på Wanos animevisning. Ungefär ett "innan-halloween" krafs. Så ifall någon undrar varför jag ser så extrem ut, kan jag skylla på Halloween 8D

Sen köpte jag också tyg, olika spetsband, röda och vita pärlor, vita papperslöv, rosenblad, smink, tråd, ♥-te,
Jag tänker inte säga vad jag ska vara på lördagen, ska bara avslöja litet att jag ska ha mask :'3

Hjälp fick jag från den här länken:

http://blog.craftzine.com/archive/2008/10/halloween_fantasy_mask.html

Förvänta er inte nu att den ska se ut precis så, jag har gjort massor av ändringar. Jag började fiffla med den igår och tänker fortsätta imorgon :3

Bakdag på torsdag! Wanna join the bakforce?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0