Halloween update #29

JAG PRÖVADE LINSERNA 8D

Mina ögon blinkade som as när jag skulle stoppa in dem, det var hemskt ;__; Jag trodde först att det skulle göra ont och jag var så rädd att mina händer skakade xD Det var läskigt när man fick in dem, för de gled upp till sin rätta plats typ; "glupp". Jag kutade runt i huset med dem och varge gång jag kom fram till en spegel stannade jag och stirrade på mina ögon. Det såg ut som att man stirrade i värsta tomrummet. Det var awsome 8D






My kom och tvingade mig baka muffins, sen bakade vi bullar också 8D Det var asigt kul
När hon gick på toalletten skrev jag "ursäkta mig. Måste bajsa." Till alla hon chattade med på msn :''3

Sen när alla bullar var klara och vi skulle städa så tog jag ut linserna.

My: "Alltså, GAH. Här måste man göra allt själv D8"
Kid: *plockar ut lins*
My: "Jag ska inte ens äta de här bullarna D8>"
Kid: "Varför bakar du då dem XD?"
My: "Jag tyckte det skulle smaka gott lite bulldeg 8D"

Jag älskar min syrra <3


Jag gjorde klart masken också, jag gjorde det medan min syrra skrev en uppsatts om Twilight xD Det var nålar, pärlor och paljetter överallt 8D
Det blev helt... bra :'D Och Krickan tycker att jag ska limma fast den på ansiktet O_O Creepy.


Finished result:







Lite smuts på fingrarna där D8 Det var mycket lim och nagellack xD


Kommentarer
Postat av: Chili

Jag vill också ha svarta linser, helt åsum juh ;__; jag vara fattiglapp.

Masken: <3 o_o fast du skulle nog kunnat göra stygnen jämnare... MEN DEN VAR HELT ÅSUM 8D

2009-10-27 @ 22:43:29
URL: http://paperchili.blogg.se/
Postat av: Fc

Ha den på anime visningen!!! =3

2009-10-29 @ 13:47:11
Postat av: Anonym

!!!!! lite mer utropstecken xP !!!!!!!!

2009-10-29 @ 13:47:43
Postat av: Anonym

!!!!! jag vet att du giller dem !!!!!!



räknas det här som spam? o_o

2009-10-29 @ 13:48:31
Postat av: MY :D

ÄLSKAR DIG MED :D<33

2009-11-09 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0