Halloween make-up test

Ha! 8D Jag har gjort mig själv nyttig och prövat lite sminkstuff nu innan halloween. Planerar att ha det på fredagen (animevisningen) med stylat hår (om ni inte har några invändningar :3)

    

Jag tyckte först inte att det blev så bra, men sen då jag stoppade dit ränderna blev det bättre. Funderar allvarligt på att ha det till animevisningen :3
Den andra bilden är lite tidig i utvecklingen, eller hur man nu ska dra det. Efter att jag tog den bilden skapade jag en djupare och mörkare färg längst in mot ögat (se första bilden).


               

Jag måste få försvara mig på den andra bilden. Det var nämligen så att jag blev tvungen att skrapa av lite av ögonskuggorna så jag lättare kunde ta upp det med min pinsamt stora borste som man egentligen använder till rouge XD

Ska ta mer bilder och göra fler sminkningar imorgon ~ Ska försöka stiga upp tidigt och göra det då så att allt hinner försvinna tills träningen :3


// DeCeMbEr K.I.D.


Kommentarer
Postat av: Chili

Det var någon från vår skola som spammat rewinders account på youtube med såna där "jävla nördar/fittor/ni är en skam för sverige osv på typ alla videos, men jag har raderat kommentarerna och blockat deras användare nu. Dock är det ju bara för dem att göra nya spamaccounts för att fortsätta, så det kan hända att guppen behöver byta account/namn .__.

Nice sminkning, btw 8D

2009-10-28 @ 15:21:53
URL: http://paperchili.blogg.se/
Postat av: FAtCAt

FAN! jag tror jag vet vem det var som skrev det..... hörde Tovas röst i datasalen när själva tova var i klassrummet, hmmm.

2009-10-29 @ 13:45:20
Postat av: Anonym

det luktar strömbeck och adam här.....

2009-10-29 @ 13:49:46
Postat av: Pokis

Tova, om du inte uppdaterar din blogg snart dör jag ;_;

2009-11-10 @ 00:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0