Lov, looov~

Jag köpte en kjol igår 8D
Det är konstigt eftersom att jag nästan bara har jeans och stora t-shirtar med diverse nördiga tryck på i min garderob =w= Jag har inte precis den mest... feminina klädstilen här på blogg.se 8D

Jag kutade runt som en... jag vet inte vad, var på något mystiskt vis jätteglad men ensam på stan där jag stormade runt och kollade på kläder. Kände mig dock lite felplacerad då jag gick in på affärer som Diva och H&M. Särskilt när jag har tendens att glida över till killsidan. Det är nu dock bevisat att det faktiskt finns azzum människor på Hennes och Mauritz, en kille var på väg mot omklädningsrummen och var helt smex 83 Han gav mig en konstig blick XD Hittade en halsduk där, den är typ längre och bredare än mig själv. Skulle nog kunna gömma mig bakom den ifall det krävdes.

Jag har märkt att jag är besatt av hårprodukter... Köpte en ny igår som heter Small talk från Bed head. Jag är typ kär i den *3* ~ Den är superbra, men ingen i skolan märkte hur gott det luktade D8 Den luktade nämligen asgott och jag hade använt lite för mycket så det luktade verkligen starkt från mitt hår.



Det var jättekul att gå till Killer Queen, för folket där börjar typ känna igen mig där. Jag klipper mig alltid där och så fort jag får nys om några nya hårprokuter går jag dit för att höra vad de tycker om dem. Ibland får jag till och med lukta och trixa med de produkter de använder när de klipper 8D Det var helt superkul, och tjejen som klippte mig för någon vecka sedan ropade hej till mig och undrade hur det gick med min bok. Det var ganska kul, jag gjorde tummen upp åt henne och sa hej tillbaka :'3

Så... det är lov nu. Har lite svårt att fatta det, men jag kommer nog inse det imorgon. Jag kommer nog älska den här helgen. Idag for jag, My och pappa till Kioskpiraten där My kastade årets första snöboll på mig. Där köpte vi massa godis och hyrde filmen "The boat that rocked". Den var jätte bra :3

 


Imorgo- vänta, klockan är över 12. Aja, idag ska jag fara in till stan igen med mamma och My och äta lunch. Jag har inte varit på stan på flera veckor, tror jag, så jag kompenserar för förlorad tid och sparade pengar xD

På söndag ska jag träna knattar på Ju-jutsun och chilla, eftersom att det är lov... Looov~ 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0