Mumsmums och Hollywood reporter

Jag är hemma nu 8D

Vad ska man göra när solen skiner och frosten fortfarande ligger på marken 8D? Det käns som att jag är i mitt rätta element eller något xD Ska nog göra mumsmums te och se på Hollywood reporter :'D
Jag orkade inte gå upp på övervåningen så jag snodde min syrras bärbara, men jag blev tvungen att ringa henne då jag fick reda på att det fanns ett lösenord ;___;

Jag skrev typ bara fem meningar på min bok idag, resterande tid skuttade jag runt med min Bleach art collection och pratade med folk xD Det var ganska kul ändå :'3 Ser fram emot imorgon, då ska jag verkligen försöka skriva extra mycket 8D

Min so lärare hade fått reda på att jag vill söka in på IB (International baccalurete, eller hur man nu stavar det.) Han kom fram till mig och sa att det var det svåraste att komma in på. Men jag ska inte bli skrämd av det~!

Shit, vad kul det är att kolla på Hollywood reporter XD Jag vill typ se varenda film de visar 8D

... jag tror att Blixten fes D8> + att lampor som tänds automatiskt skrämmer mig xD

I found a box~



I go down the box~


Juste >8D Jag kom ju på den underbara idén om att jag borde ha ett citat vid slutet av min blogg 83

"Whoever saves one life, saves the world entire"
- Shindlers list


Kommentarer
Postat av: Chili

HAHA ALLTSÅ jag garvade typ på första bilden. På andra bilden dog jag XD

2009-10-21 @ 22:28:49
URL: http://paperchili.blogg.se/
Postat av: KAWAiiKAi ~

Alla säger typ att IB är skitsvårt haha oh ;_;



hahaha ja oh jag asgarva också hahaha xD

2009-10-22 @ 16:51:58
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0