Cone of shame

Idag så gick jag och kollade på Chili och Annas badmington tävling. Jag for dit med Poké för vi skulle senare åka in till stan. Det fanns en kille med blå jacka på badmintonen som var asigt bra O-o Vi typ stirrade på honom, väldigt diskreta. Han hade massa moves, en gång slog han på bollen och tittade åt ett annat håll. Creepy indeed.
Jag och Poké skulle filma medan Chili och Anna spelade, vi försökte kommentera och pratade hela tiden. Chili kommer nog ha kul när hon ser den igen.


Vi for och stormade stan ett tag. Det enda vi i princip gjorde var att kuta runt och kolla på halsdukar. Det är ändå ganska bra... eller hur? Alla gillar ju halsdukar >8D
Vi gick också in på en outlet butik. Det var väldigt mystiskt och alla stirrade på oss. Det enda bra de hade var pokémonkort XD
Vi gick till ett Café som heter Wayne's coffe. Där köpte jag och Poké varsin stor varm choklad med grädde och marcsmallows. De var jätte stora och jag tror alldrig jag varit så mätt i mitt liv efter att jag druckit upp den. Det läskiga med händelsen var att det fanns en kille som sjöng där. Han var typ känd eller något för vi såg sedan en poster som sa att han skulle spela där idag. Han satt sedan vid en av borden och fikade 8D
Det var jätteläskigt idag, för vi träffade jättemånga som vi kände. Det var jätte mystiskt, tillsist var man helt nervig för i vilken sekund som helst kunde det poppa upp folk som man känner. Så fort vi sedan såg någon skyndade vi oss förbi dem :''D

Vi kom på att vi ville gå på bio, så vi for och köpte biljetter till Surrogates. Efter det blev jag tvungen att fara hem för min syrra ville att jag skulle baka smulpaj med mig XD Jag orkade inte så mycket på grund av den varma chokladen som fyllt min mage till den yttersta gränsen.

När vi for iväg för att se Surrogates så köpte jag ett "uppmål". Det var någon sorts barnmeny med popcorn och dricka med tryck från filmen Upp. En bild var på en av hundarna därifrån, han hade på sig The cone of shame XD


Poké tog en mystisk bild på mig när jag satt med min kopp. Jag ser fundersam ut för jag funderade på ifall jag skulle le och se galen ut, eller om jag inte skulle le och se förbannad ut. Det blev något mellanting, men jag kände att jag blev tvungen att lägga upp något på mitt nya hår xD


// Decemberkid

Kommentarer
Postat av: Chili

Alltså, bara för att du ska få lite bloggboost kommenterar jag väl :''3



iaf: Jag typ garvade irl år bilden när jag läst beskrivningen 8D

2009-10-18 @ 20:55:58
URL: http://paperchili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0