Stort behov av titel

Jag klippte mig igår 83 Jag vågade inte skriva det på bloggen, för jag berättade nämligen inte för någon att jag skulle göra klippa mig =w= Det blev jättesnyggt, men jag har inte hunnit få det på bild än xD Ändå har jag roffat åt mig kameran, men då såg jag en bild som jag ville föra över till datorn. Nu har jag kollat igenom nästan alla mapparna, bara för att x3





                     



HA Vi får se film igen på so:n 8D Thomas frågar mig nästan varge dag om jag har skrivit något på min inlämning om Hitler. Sanningen är att jag knappt skrivit en sida än och inlämningen är på måndag ... hehe 8D
Sen när jag for till pappa så glömde jag att låsa dörren. Självklart skulle Tussan öppna den. När mamma kom hem var det tio grader varmt i huset XD

Jag var stora snacket igår på ju-justun pga mitt hår. Alla kom och snackade med mig om det, min förra tränare Jhonny petade på det med glittrande ögon :''D
I skolan var det många som stirrade på mig, men värst var det när en tjej fick syn på mig. Hon viskade något till sin kompis, sen stirrade de på mig jättelänge D8 När jag färgade håret blått var det också svårt att ta sig förbi någon utan att bli utstirrad.

Nu sitter jag här framför datorn och kollar på kommande Disneyfilmer. Är det bara jag eller tar de in mer "erfarna" skådespelare? Ta tex A christmas carol som Jim carrey kommer vara med i. Sen kommer ju Alice i- vänta, det är väl ingen film som disney ska göra? Tur isåfall. I vilket fall som helst verkar Tron legacy också bra. Coolt gjord i alla fall O-o

Jag gick precis ut till Beata, stallkatten. Så fort hon ser mig börjar hon kurra jättemycket. Vi satt i omklädningsrummet och kurrade ett tag, tills jag insåg att jag hade pappas tröja på mig. Pappa är jätteallergisk, så jag typ kutade in i huset igen. Smidig som ett kylskåp och satte mig framför datorn. Pappa kommer in i rummet och snörvlar misstänksamt. "Har du varit ute i stallet? D8>"
Allt är Beatas fel :C Men katter kurrar så inbjudande, typ: "Hej, kom och låt mig göra dina kläder håriga" D8



                

                (Tog den här bilden på Beatas syster. De dock inte lika små längre xD)

// Decemberkid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0