Surrealism attack!

Jag måste göra någonting åt mina naglar. De är jättelånga nu. Jag klöste Elin i matkön då jag försökte springa förbi henne för att få fiskpinnarna först, hon har världens rivmärke på ryggen nu. Det ser nästan ut som en katt har klöst henne =w= På träningen klöste jag jättemånga och var förvånad över att inte Ami, min tränare, sa någonting. En tränare som jag hade förut, Benka, hade psykiska krafter eller något. Så fort jag hade lite långa naglar så kom han med en nagelklippare D8 Kanske jag är bra på att dölja långa naglar efter den händelsen?

Jag har något emot lärare som tycker att man borde göra bort prov innan ett lov. Det leder till övermycket läxförhör och inlämningar, allt på samma fredag. Min klass har lyckats få både engelska läraren och matte/no läraren att ge oss bestämda platser, så vi ska bli tysta. Nämde jag att vi inte får se film på so:n längre?

Mitt humör gick upp när jag fick ha bild. Vi ska göra ett självporträtt och välja ut vilken stil den ska vara i. Men man måste ha någon konstnär som inspiration. Jag har valt pop surrealism, för att inte bara rita manga. Konstnären som jag valt heter Mijn Schatje. Jag har märkt att Alice i underlandet är väldigt likt pop surrealismen. Det är bra, för jag älskar Alice i underlandet *3*



Jag har hittat världens smexigaste kille på Youtube som gör remixar. Han har gjort videor med remixat soundtrack från filmer som t.ex. Alice i underlandet, Svärdet i stenen, Harry Potter osv. 83

Jag skrev jättemycket på min bok idag. Det hela började med att jag klottrade i min anteckningsbok i spanskan. Pappa hade ju klagat på min handstil så jag satt och skrev det första jag kom på för att "träna". Det blev automatiskt att jag började skriva om min bok, och sen har jag suttit på rasterna och skrivit som en tok. Snart är nog kapitel 6 ute 8D


 

Please Say Something - Full Length from David OReilly on Vimeo.

;___; Så... bra...
Den är asigt lång, så de som ser hela får credits~

//Decemberkid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0