Harrypottergodis och krossande kramar


Jag gick till skolan idag 8D
Det var typ azzum, var glad att jag gick även om jag inte är 100% frisk än xD Chili, Lollo, FC, Poké och alla andra var där. Jag typ limmade fast mig vid FCs arm och kramade Poké till döds. Jag tror också jag krossade Chili då hon smet ut från sin lektion för att prata med mig om att hon ska åka till Stockholm för att bli uteliggare. När hennes lärare kom och såg oss (Omg, misstolka.nu) ville jag inte släppa henne. Jag gav hennes lärare en "Hon är min" min, men det fungerade inte. Jag tror att lärarna i skolan är vana med mina blickar nu xD Som när vi fick en ny musiklärare, jag visste inte vem hon var när jag träffade henne i korridoren. Hon fick världens "Pfft, vikarie." blick. Senare på den dagen hade jag första musiklektionen ;___;

Jag blev jätteinspirerad av textil lektionen, jag håller nämligen på med att göra ett eget mönster till en kavaj jag ska göra. Min syslöjdslärare säger att det är gymnasienivå på att göra sånt *_____*

Jag och Poké skulle ha ett Hejknekt maraton ikväll, men det blev inte av pga alla läxor ;___; Det kommer fler chanser, Poké~!

Jag har precis blivit förhörd på NO:n, det var skitkul. Även om jag knappt fattade någonting. Jag hade ju såklart glömt NOboken i skolan, så pappa fick förhöra mig från mina anteckningar. Han klagade på att det var oläsligt (men sa inget om allt klotter i den).

Shit. Jag söker bilder på pappas dator, och hittade den här.
Jag har praktiskt taget växt upp med Harry Potter och kommer fortfarande ihåg när jag gick på Godis huset och såg att de sålde Harry Potter godis. De hade Chokladgrodor, de allsmäktiga bönorna i alla smaker osv. Jag vet inte vart jag har mitt Hedwig gosedjur, men jag typ älskade honom när jag hade honom *3*.
När inte jag lärt mig att läsa än så fick Krickan läsa högt för oss innan vi skulle lägga oss. Jag var den enda som lyckades hålla sig vaken, de andra bara somnade hela tiden D8 Plus att pappa sa alla namnen fel xD


Kommentarer
Postat av: Chili

Du vet att Hedwig är en hona? 8D

2009-10-13 @ 20:55:36
URL: http://paperchili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0