Crafty Kid

Eftersom att jag inte fick någon slappardag igår ska jag se till att få det idag :3 Jag planerar att fortsätta med min mask och göra massor av läxor. Jag har inga träningar ikväll (så vitt jag vet, man kan alldrig vara säker) så jag ska göra mig en stor kopp te och slå mig ned i soffan med min halvfärdiga mask 8D

Jag vill som sagt pröva mina nya blackout linser och fundera på om jag ska ha smink eller inte på dagen med stort D. Jag vet inte om jag vågar fixa håret något idag, det är så rent och fint... Har inga produkter i det alls nu O_o

Jag måste också fundera ut vad jag ska köpa till på torsdag D8

Ska försöka dokumentera dagens händelser så gott jag kan ^3^ ~




Lite halloween inspirerad bild 4 ya all :3


Kommentarer
Postat av: jilin^^

gud vilken cooool bild!!! ^0^

har du ritat den? x3

2009-11-17 @ 12:16:19
URL: http://jilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0