#1

 

Rawr ~


Jag är sjuk :___:
I måndags märkte jag det men ville gå till träningen ändå, jag har varit borta från den så mycket på sista tiden. Jag: "Mamma, jag går till skolan! Jag måste dit, jag kan vara sjuk resterande vecka bara jag får gå nu o-o!" *kutar iväg*
Det har varit någon liknande incident en gång, när min klass skulle iväg och bowla (jag hade sett fram emot det jättemycket, eftersom att min klass nästan aldrig gör något kul). Sen blev jag sjuk på morgonen. pappa sa att jag skulle kolla vilken temp jag hade. Jag fick världens shock då jag såg att jag hade 39 grader, men jag sa att jag bara hade 37 till pappa. Han stirrade på mig misstänksamt, men sa inget xD. Det gick inte bra för mig på bowlingen.

Så nu sitter jag här och känner hur min "vinterglädje" kommer. Jag älskar hösten och alla färgerna, löven, till och med regnet. Då har man en ursäkt att stanna inne, läsa och dricka te hela dagen.
Jag har också kommit på att jag måste dricka mjölk till så att inte mina tänder ska bli missfärgade och trilla av. När jag var liten lärde jag mig dricka te för att jag ville bli mer vuxen, så då kan jag väl lika gärna lära mig dricka te med mjölk.
Tillbaka till min vinterglädje. Varge år, någon gång efter att snön kommit så blir jag jätteglad. Då menar jag riktigt, riktigt glad. Jag dansar typ runt och sjunger som en fågel. Jag sitter här och visslar istället på grund av förkylningen. Glädjen håller i sig ända tills jul, ibland även nyår, så det är najs =w=

Ronny är nere och försöker göra våfflor, det går inte så bra.
Ronny: "Nä, nu ger jag upp! Jag skiter i det här. Får bli plättar i stället D8>."
Jag: "Men Ronny det här är ju bara första våfflan. I ett nytt fåffeljärn också."
Ronny: "..."

En kvart senare. "Nu är de klara iallafall. Men de är fortfarande jävligt trasiga."


Im watching you ~

Kommentarer
Postat av: Chili

Titta, jag kommenterar! Nu blev du väl glad? 8D

WAHAHAAA

2009-10-07 @ 23:07:27
URL: http://paperchili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0