Shiet mcbritt

Godmorgon 8D~

Förlåt att jag inte uppdaterat på ett bra tag nu... jag har haft jättemycket för mig, med många träningar och sånt xD

Jag skrev klart kapitel 6 på min bok för någon dag sedan, det är jättemånga som redan läst den 8D Tex min so lärare och min svenska lärare. Det är nämligen så att det är temadagar nu, så jag skriver i princip hela tiden 83

Jag gick på teatern igår, det är alltid jättevarmt där och när jag är varm och fokuserad så blir jag asigt röd i ansiktet xD Jag kutade typ runt som en tomat D8 Aja, lite får man bjuda på sig själv... eller nåt.

Jag såg att Foki, den där wapanesen, blivit vald till årets blogg. Jag typ: "omg O-o, hon var läskig" Värsta... sminknissen. Ni vet, typ spackel.

Imorse snoozade jag som en galning, efter ett tag glömde jag att trycka på den så jag somnade om till 20 i 8 hehe. Jag slet upp min garderob och grävde fram en random nördt-shirt med decepticon tryck, en skjorta och ett par jeans. Jag började halv 9 så jag klarade mig ändå =w= + att jag hann visa mamma trailern till "Where the wild things are", hon typ "ooh, aah. DEN vill jag se >:3"

Glömde jag säga att Ronny har gjort våfflor igen? Han var rädd att grädda dem för lite så alla blev istället brända och torra :'D

// Decemberkid

Ps. Jag smet in på skolans dator och skrev det här. Reason for no pictures


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0