Halloween week

Hi fellaz, idag insåg jag att det faktiskt är halloween på lördag (Oh shit!)
Jag blev jätte inspirerad, så jag drog fram min nya Spiderwick fälthanbok för jag sökte efter snygga bilder på alver och pysslingar 8D Efter det så stormade jag in i Krickans pryttelgömma, där hon har alla sina hobbysaker. Jag hittade en limpistol, sådana där limpinnar till limpistolen, färg till t-shirts och en låda som jag kunde ha alla saker i 8D 

Jag har planerat att jag ska ha en vecka full med halloween stuff. Till exempel ska jag fara in till stan och köpa grejer till dräkter och sådant. Jag såg att de sålde batman parfym på Solgården XD (Oh shit!)
Jag kommer antingen åka på måndag eller på tisdag (någon som har lust att hänga med? :3). Först måste jag göra värsta listan på vad jag ska köpa, och fundera ifall jag kommer behöva tyg. Ska rensa tiimari på fjädrar och halloween saker, halloween är nämligen en umtmärkt anledning till att klä sig konstigt, köpa konstiga saker och se på Sweeny todd.
Sen måste jag också köpa smink D8 (Oh shit!)

På onsdag ska jag fixa dräkter och exprimentera med hår och smink, även om jag precis gjort det (besatt?). Blev tvungen att duscha efter det xD

På torsdag ska jag baka! Halloween grejer såklart, undrar om man kan göra pumpamuffins *____*

Fredag är en helig dag. Då ska jag nämligen åka på animevisning! (Oh shit!)
Jag funderar att smexa till mig då, även om Halloween inte är föränn lördag. Har värsta planen på hur mitt hår borde vara, men jag tror inte det håller en hel dag.

LÖRDAG! Halloween yeah! (Oh shit!)
Jag och min cosplaygrupp Rewinders ska ha värdens hålligång. Först ska vi klä ut oss och gå på stan, sen ska vi hem och göra smexig halloweenmiddag. Jag ska försöka tvinga dem till en kareokekväll, men jag tror inte min plan kommer gå i lås ;___;

På söndag kommer nog festligheterna fortsätta, eller lite åtminstone i alla fall XD Mamma vill se bröllopsfotografen med mig, så om någon vill tinga mig den kvällen får ni vara snabba.

Omg, det här kommer typ bli en halloween blogg eller något xD (Oh shit!)




// Decemberkid

Kommentarer
Postat av: Pokis

Lulz, Halloween blogg och så heter du 'Decemberkid' XD

2009-10-25 @ 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0