Colio, colio indeed.

Jag är sjuk idag igen ;____; Om inte jag kan ta mig till skolan imorgon får jag skicka en infallsstyrka som bryter upp mitt skåp och hämtar min läxa. Elin, om du läser det här, känn dig träffad >8D

Jag har skrivit jättemycket på min bok, kapitel 6 har officiellt 7 sidor nu *___*
Sen har det inte hänt så mycket, förutom att jag försökte se på Konungens återkomst på min xbox medan katterna porrade sig i soffan. Jag har pervokatter indeed. Jag insåg sedan att batteriet var slut på båda kontrollerna och fick gå ned istället för att se på den. Då såg jag att en vänlig själ bränt ned *host* filmen Marley & me, så jag såg på den istället. Jag grät skitmycket i slutet, jag hatar filmer där djur dör ;A;

Jag blev senare tvungen att pigga upp mig med Scrubs, jag märkte att jag och FC (Elin) är skitlika JD och Turk XD. Jag har blivit värsta scrubsomanen, jag ser på det hela tiden O.o

Sen tänker jag införa ett gruskrig (Kommer från Scrubs, surprised?). Det går ut på att man stoppar grus i någons sko, och när de tar av sig skon och undrar varför det finns grus där ska man ställa sig upp, peka menande på dem och säga; "Du har blivit grusad!". Let the gruswars begin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, du ska få en kram när jag ser dig, påminn mig om det D''8

2009-10-08 @ 21:18:58
Postat av: Anonym

Jag fick fan inte upp din skåp jävel!!!!!!

påminn mig att sparka lite på den på måndag.

//Turk xD



PS. u been grusad -o DS.

2009-10-10 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0